środa, 8 października 2008

Środowa płyta - Drogi

Olałem sobie trochę tydzień temu... Ano nic, kolejna środa, kolejna płyta...

http://www.rossmann.com.pl/files/pierwszaplyta/gore.jpg

Gore to niszowy zespół rockowy, któremu udało się wydać płytę w dość nietypowy sposób, mianowicie z pomocą drogerii Rossman (!) która w ten sposób promuje młodych wykonawców. Trzeba przyznać, że inicjatywa ciekawa ale płyta i tak umknęłaby mojej uwadze, gdyby nie fakt, iż dostałem od zespołu zaproszenie na MySpace. Zaciekawiony zajrzałem na ich profil, posłuchałem próbek... I zdecydowałem się zdobyć płytę.
Na płycie znajdziemy 11 kawałków, reprezentującą dość zróżnicowany poziom - są zarówno ciekawe, poruszające utwory jak i szmiry, które chce się po jakimś czasie wyłączyć. Trochę to komplikuje ocenę płyty, ale nagnę odrobinę fakty i podsumuję ją w sposób następujący: Jak na taką cenę (10 zł) jakość płyty "Drogi" jest naprawdę dobra. Polecam miłośnikom lżejszego rocka. Co prawda zespół nie jest profesjonalny jak Vavvamuffin, nie ma tak dobrych tekstów jak happysad, brak mu stylistyki NAIVu, oryginalności Kawałka Kulki... Mimo to, niektórych utworów słucha się naprawdę przyjemnie.

Lista utworów:

1. Gore - Anioły jak my (5:20)
2. Gore - Kimkolwiek jestes (3:42)
3. Gore - Wiem juz (3:18)
4. Gore - Poeci (4:55)
5. Gore - Drogi i rozdroza (3:39)
6. Gore - Ryby latajace (3:48)
7. Gore - Wiara w cud (3:48)
8. Gore - Miasto noca (3:01)
9. Gore - Pojalem kim jestes (4:30)
10. Gore - Sen o (3:05)
11. Gore - Gore we mnie (3:52)

Singiel promujący płytę:


Brak komentarzy: